niedziela, 1 maja 2011

Tiger I Initial [1:35]

Tygrysek nareszcie ukończony została mi jeszcze figurka do zmalowania ale niestety przed fotkami nie zdążyłem.
Cieszę się żę nareszcie koniec, miałem troche czasu wolnego w święta i mogłem nadgonić.
Mam nadzieję,że fotki się spodobają na prawdę się starałem i uknułem spore stanowisko dowodzenia z mocną lampą.

W skład modelu wchodzą:
-Tiger I Initial Dragon smart kit
-gąsienice Friulmodel
-lufa RBmodel
-własne przeróbki dodatki

Malowanie:
-tym razem bez żadnego podkładu
-malowanie modulacja 4 kolorki, czerń Pactra, szary i dwa odcienie niebieskiego Vallejo AIR
-filtr własny olejami artystycznymi van Dyck'a
-lakier satynowy Vallejo
-wash własny olejami artystycznymi Phoenix
-obicia i otarcia akrylami Vallejo
-wydech rdzewiony suchymi pastelami, cynamonem i light rust efect MIG'a
-brudzenie pigmenty Vallejo i MIG nakładane za pomocą terpentyny,
moim zdaniem lepiej rozprowadza niż white spirit fixowane fixerem MIG'a
-na koniec lakier matowy Model Master'a bardzo cienka warstewka



Fotomontaż:

Photobucket


Model:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Podstawka:

Photobucket

Photobucket

Photobucket






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz