niedziela, 29 stycznia 2012

Witam

Jeden z najbardziej dopieszczonych modeli mojej produkcji.
Fajny zestaw choć nie obyło się bez błędów ale wszystko zostało poprawione.
Ostatnio w modelach nie używam podkładów, wszystko rekompensuję i utrzymuję lakier końcowy.
Starałem się mocno go nie brudzić żeby nie przesadzić dlatego zrezygnowałem z pasteli i pigmentów.
Jestem bardzo zadowolony z tego modelu mam nadzieję że się spodoba, fotki starałem się zrobić jak najlepiej się tylko dało.
Dioramki żadnej robić nie będę postawie na małej podstawce i moooże dorobię ludzika jeżeli dostanę figurkę pijanego niemca.
Teraz zostaję mi już wersja A i G, następnie wracam do budowy tygrysków.


W mój zestaw wchodzi:
-model Panther D Dragon Premium Edition 1:35
-gąsienice Friulmodel


Malowanie:
-pierwsza warstwa szara Vallejo dark grey blue
-malowanie bazowe Vallejo sand yellow, cam. light green, mahagony
-3 filtry piaskowy, żółty, pomarańczowy farby olejne van Dyck'a
-sidolux
-płukanka brązy van Dyck'a
-wash punktowy olejny brązy Ladoga
-filtr akrylowy rozcieńczoną Vallejo żeby wypłowić kamuflaż
-dwie biedronki farbami Phoenix
-obicia to Vallejo czerń, brąz, minia, brązowe oleje
-wydechy to mieszanka pasteli żółtych i brązowych
-czarny brudzing na silniku i lufie to czarne pastele
-brudzing moim systemem ziemia pomieszana z wodą wikolem i sidoluxem nałożona prosto na model wykończona olejami
-gdzie nie gdzie Vallejo still water
-na wykończenie lakier satynowy Vallejo

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz